29.6.08

Sömnig söndag

Igår kväll/natt besökte prinsen och jag en konsert/festival grej vid havet och lyssnade på inhemsk musik. Det var mysigt. Mot kvällen blev det kallt. Vi promenerade både dit och tillbaka och det kändes förunderligt att det var så ljust och att solen skulle börja gå upp igen om en timme, fastän det inte ens blivit mörkt än! Kvällen blev förståss sen. Idag vaknade vi kl.12. Eller vadå vaknade, vi ha ju inte egentligen varit vakna på hela dagen! Gått omkring i ett sömntillstånd, sett på film, kört onödigt långt för att få äta rökt sik, kört hemåt igen och ätit lösglass i regnet. Slappat. Jag höll på att somna på hans soffa. Så här såg jag ut för ungefär ett år sedan. Mitt hår har vuxit ordentligt sen dess. På lördag skall jag äntligen till frissan, men jag tror inte jag vill ha nån större förändring just nu. Jag trivs ganska bra med den nuvarande längden. När den här bilden togs hade jag just flyttat hem från england. Jag hade varken jobb eller bil eller mycket alls. Men jag var i alla fall hemma. Det kändes bra. Bobby verkade glad han också.

Livet bara går upp och ner. De senaste dagarna har varit ganska tunga med sjuka muskler från jobbet osv. Men nu känns det bättre igen. Jag har ju fått spendera dagen med honom. Han är det finaste jag vet. Snart får jag semester dessutom, och då åker vi till Riga. Och sommarvädert måste ju börja visa sig snart också, eller hur?

Inga kommentarer: