8.7.08

Vad har hänt här?

Jag var klumpig. Tur att jag hade en urdiskad ketchupflaska till vilken jag kunde rädda vad som fanns kvar i den som hoppade ur kylskåpet. Undrar om det handlar om karma, jag "lånade" ju lite ketchup idag från någon semesterfirare som lämnat kvar en burk i kylskåpet på jobbet...Fick en del ketchup på mina jeans också, så jag bytte till en kjol jag köpt från nån charity shop i england. Toppen kommer från H&M. Här dansar jag lite till nån glad musik jag numera kan lyssna på med mina ordentliga högtalare! Tack till prinsen som köpte dem åt mig! På tal om köpa, jag funderar på att skaffa mig en ny digital kamera. Kvaliteten med min gamla 4 megapixels canon powershot är inte den bästa, har jag börjat tycka. Men vad skall man köpa? En bra men klumpigare systemkamera som jag ständigt skulle vara rädd om eller en mindre, lättare och billigare grej som kanske inte är riktigt lika bra? Tips?Lite senare blev jag på fotohumör och bytte till en annan kjol. Den hittade jag på föräldrarnas vind för många år sen och sydde in den lite (den var A-linje formad). Det blev inte helt bra men med ett sådant mönster kan jag inte låta bli att använda den ändå. Restbitarna blev till en söt liten väska som jag använt i många år. Den har börjat se så nött ut nu så den bor mest i ett skåp. Skorna från england och halsbandet likaså.

Nu är det bara två dagar kvar till ledigheten. Det skall nog bli skönt att få sova länge på morgnarna. Hoppas på bättre väder...

Inga kommentarer: