17.11.09

And more shoes

Oh dear, I've ordered yet another pair of shoes, all because Ellos sent me a 50% off cupon. So I thought I'd have a look through their selection, and the only products I liked were shoes. And why not get myself a good quality pair of shoes - half price? 89,90 € was the normal price but I'll only have to pay about 47 € with shipping. Not bad. I plan to use these as my dancing shoes, if the fit me...Hush puppies is the make.


Speaking of dancing, Mr. Kitten managed to get the heating working in the RV, so we went dancing to a place about 100 km away from here, and then slept in the RV. Luxury I tell you, not having to drive all the way home after the dance. However, I did kind of wake up in the middle of the night thinking the heating was off and that I was freezing and trapped in my sleeping bag and so on, until I woke up enough to realize everything was fine and I had been imagining things...

2 kommentarer:

Erika sa...

De ser fantastiskt söt ut! =)
Själv så föredrar jag lite lägre klack på mina dansskor, men kan man dansa i högklackat så är det väldigt snyggt. Hoppas bara att sulorna är glidiga nog!
Själv förälskade jag mig i dessa: http://www.jigwalk.com/?page_id=336 Har provat dem, de är lite rödare i verkligheten och har fantastisk dämpning i hälen. Önskar att jag faktiskt behövde ett par dansskor till... =)

Kitten loves vintage sa...

De är nog söta, men som du funderade så undrar jag också hur det är med sulorna, de känns inte glidiga ALLS! :( Däremot är de väldigt mjuka annars, och har nån slags dämpning båda i häl och vid tån.

Kanske man måste lägga ut ännu mer pengar för att få de ultimata dansskorna? Dom som du linkade till såg inte dåliga ut, men priset var rätt saftigt...