13.8.08

Onsdag

Kvällskifte från kl.13-20. Dagen som slösas bort, för vad påbörjar man en onsdagmorgon när man vet att man just måste ställa sig iväg ändå...?
Kitten försöker känna sig på bättre humör med att iklä sig höga röda strumpor och den där 60-tals inspirerade klänningen från en charity shop i england. Det hjälper...en liten stund. Sen sköljer ångesten av att man inte kommer hinna med nåt intressant den här dagen över mig igen. För när jag kommer hem har jag bara någon timme på mig igen innan det är sovdags och upp till nästa arbetsdag - morgonskiftet!

Jag hoppas och bävar inför hur det skall gå med ansökan till Det Jobbet. Spännande och skrämmande. Mer eller mindre jobb-ångest som designer? Det vet man inte före man provat. Jag skulle så gärna prova...

1 kommentar:

Lady Thirty sa...

tack för att du lämnade en kommentar hos mig och stillade min nyfikenhet ;)

kul att du tittar in ofta!